Επιστροφή προϊόντων

Παραγγείλατε κάτι που δεν σας αρέσει ή δεν ταιριάζει με τις προσδοκίες σας;

 

Μην ανησυχείτε, επειδή μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή του.

Το Badu είναι μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών που στοχεύει να διευκολύνει τους πελάτες της να επιλέγουν, να αγοράζουν και να επιστρέφουν ένα προϊόν. Για εσάς, έχουμε αναπτύξει έναν εύκολο τρόπο να επιστρέψετε ένα αγορασμένο προϊόν εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή του.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε, πρέπει να κάνετε τα εξής:

 

1)     Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε "Παραλαβή παραγγελιών"

 

2)     Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και κάντε κλικ στο κουμπί "Επιστροφή"

 

3)     Συμπληρώστε τα δεδομένα που απαιτούνται για την αποδοχή της επιστροφής

 

4)     Εκτυπώστε το έγγραφο επιστροφής

 

5)     Στείλτε την αποστολή στην καθορισμένη διεύθυνση

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν στις εξείς περιπτώσεις:
- ελαττώματα
- λάθος νούμερο και χρώμα
- λάθος μοντέλο.
Για να το κάνετε αυτό, πρέπει πρώτα να επιστρέψετε το προϊόν στην εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία το παραλάβατε.
Εάν έχει παραληφθεί από την ACS courier , θα στείλετε την αποστολή ως εξής
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με την εταιρεία courier ACS με χρέωση δική μας χρησιμοποιώντας τον κωδικό 2 ΣΡ 938403 προς ACS Σερρες προς Badu.LTD
Παρακαλώ, γράψτε IBAN στο email [email protected] ή [email protected] όταν είναι για επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 εργάσιμες ημερών από την ημερομηνία που τοποθετείται το προϊον στην αποθήκη μας.
Εάν έχει παραληφθεί από την Geniki Taxidromiki courier , θα στείλετε την αποστολή ως εξής
Ζητάτε επιστροφή με χρέωση δική μας προς Badu.LTD

Όσον αφορά τις επιστροφές και τις ανταλλαγές από την Κύπρο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ο πελάτης πληρώνει για την υπηρεσία ταχυμεταφορών επιστροφής.

Όταν θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με ένα άλλο, πρέπει να υποβάλετε μια νέα παραγγελία στον ιστότοπο και να στείλετε το ληφθέν προϊόν στη διεύθυνση μας. Η αντικατάσταση του προϊόντος δεν θα πραγματοποιηθεί εάν το προϊόν δεν έχει φτάσει στην αποθήκη μας.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις оταν επιστρέφετε ένα προϊόν για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν εμπίπτει στις συνθήκες λανθασμένου προϊόντος, ελαττώματος ή άλλης κρυφής ζημιάς, αφαιρούνται 5 ευρώ για έξοδα αποστολής επιστροφής.

Για λόγους υγιεινής, τα εσώρουχα και τα μαγιό δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αντικατασταθούν εκτός εάν: ελαττώματα, λάθος αριθμό και χρώμα ή λάθος μοντέλο.

Παρακαλώ, διαβάστε προσεκτικά πώς αντικαθίσταται ή επιστρέφεται ένα προϊόν με επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο / link/:https://badu.gr/?page=return

Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, κάντε κλικ ΕΔΩ .

 

Προκειμένου να γίνει αποδεκτή η επιστροφή σας σε ένα προϊόν, όλα τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια φυσική κατάσταση με την παράδοση και παραλαβή τους. Προϊόντα που έχουν υποβαθμισμένη ακεραιότητα, επισήμανση, συσκευασία και γραμμωτό κώδικα δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα στο Badu